ח"כ יצחק כהן: "הסכם הגז ייטיב עם השכבות החלשות"

    ישראל פריי No Comments on ח"כ יצחק כהן: "הסכם הגז ייטיב עם השכבות החלשות"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר האוצר, חה"כ יצחק כהן (ש"ס) העניק ראיון נרחב הערב ב'מהדורה המרכזית', ובו התייחס בין היתר למתווה הגז שאושר במליאת הכנסת. "למרות שההליך לא הושלם, יש להצבעה היום משמעות ציבורית גדולה. הכנסת, נציגיו הנבחרים של העם, אמרו כן למתווה הגז", אמר סגן השר.

    הממשלה לא הצליחה לגייס רוב להעברת הסמכויות לידיה מידי שר הכלכלה אריה דרעי, המסרב לחתום על סעיף 52, שסולל את הדרך להעברת ההסכם. חה"כ איציק כהן הסביר את טענת דרעי: "החלטה כה גורלית ורבת משמעות, לא יכולה ליפול רק על כתפיו, הוא מעוניין לחלוק אותה עם כל חברי הממשלה". הוא חזר נחרצות על עמדתה של ש"ס התומכת בהסכם המתגבש, וכי הם רואים בזה מהלך ראוי, שייטיב -בסופו של דבר- עם הכלכלה ועם השכבות החלשות.

    כהן נשאל האם יחסיו של דרעי עם ראש הממשלה התערערו כתוצאה מהמכשול שדרעי מערים בדרכו, וטען כי: "כשהדברים נעשים בצורה עניינית ואמיתית, לטובתו של הציבור, אין סיבה לזה. עובדים יחד, ביחסים מצויינים".

    בשולי הראיון, התבקש כהן -שמתוקף תפקידיו בעבר עסק רבות בנושא החינוך החרדי- להתייחס לסוגיית האפלייה בקבלת בנות לבתי ספר וסמינרים. "המצב השנה היה טוב מקודמתה, עשינו בעבר פעולות רבות לפתירון הבעייה. הקמנו 7 סמינרים, כל חברי הסיעה רתומים למען הנושא. מעבר לעיסוק המקומי, אנחנו פועלים בחשיבה מרחבית, ולראות איך אפשר למנוע מהבעייה להיווצר בשנה הבאה".

    הוא דחה את הרושם שנוצר כי ש"ס שותקת, ולא מגלה מעורבות: "אם היינו יוצאים בכותרות וברעש – היינו מגיעים לפיתרון טוב יותר ?!, ש"ס לא יושבת על הגדר, מדובר בבעייה כואבת, שמצריכה מענה רדיקלי, ואנחנו ניתן לה מענה".



    0 תגובות